contact center management

Customer Management voor Service & Kwaliteit

Het contact met uw klanten is essentieel voor uw toekomst. Veel organisaties hebben daarom een eigen klantenservice met een contactcenter. Het lijkt allemaal relatief eenvoudig; men neme wat agents en enkele supervisors met een manager, en het draait.

Hoe complex blijkt de praktijk. Het verlenen van excellente customer care met een goede balans tussen klantgericht, kwaliteit en efficiëncy is vaak een lastig struikelblok. Het opzetten van een customer contact center is niet alleen een kwestie van een zaal inrichten. Er moet ook een gedegen ContactCenterManagement opgezet worden met managementrapportages, die duidelijk maken wat er in gisteren plaats vond, maar ook die het duidelijk moet gaan maken wat er morgen gaat gebeuren.

Door haar jarenlange ervaring in diverse ContactCenters heeft Building Bridges die kennis in huis. Kennis en ervaring die uw organisatie net dat zetje kunnen geven om de puntjes op de i te zetten. Of zelfs om een heel nieuw klantcontactcenter in uw organisatie op te bouwen. Met alle benodigde middelen, mensen en managementrapportages.

Building Bridges weet niet alleen wat uw organisatie nodig heeft, zij weet ook prima wat de klant van u wil!